inschrijven & goed om te weten

inschrijven

geef je op voor de les door een mail te sturen naar info@tadelungt.nl.
je ontvangt bericht of er plek is. je reservering is definitief nadat je betaling binnen is.

 

afmelden reguliere lessen

in principe heb je een plekje op een vast tijdstip. zonder tegenbericht ga ik ervan uit dat je er bent. kun je een keertje niet,
dan graag uiterlijk een dag van tevoren afzeggen (app, sms, mail). bij last minute afmeldingen reken ik de les.
inhalen in andere groep is prima mits er plek is en je tijdig hebt afgemeld. 

 

afmelden workshops&specials

je kunt kosteloos afzeggen voor een workshop/special tot uiterlijk 3 dagen voor aanvang.

annuleer je binnen 3 dagen voor aanvang of tijdens de workshop, dan wordt er niet overgegaan tot terugbetaling

wel is het mogelijk iemand anders voor je in de plaats deel te laten nemen. 

werking strippenkaarten

de strippenkaarten hebben een geldigheidsduur. een 5 strippenkaart is 7 weken geldig; een 10 strippenkaart 12 weken. 
dit betekent dat je 2 lessen gedurende de periode kunt missen.

 

locaties

ingang van studio tadelungt (hoogeweg 46, let op, dit is een woonhuis) bevindt zich aan de waterkant.
je fiets kun je kwijt tegen het terras hekwerk op het wandelpad voor mijn huis, let wel even op dat je geen voetgangers belemmert.

bij drukte kun je je fiets kwijt aan tegen het hekje achter mijn huis aan de wegkant.

je auto kun je (gratis) parkeren aan de hoogeweg, loop daarna om het blok naar de voorkant.

 

het eiland van groningen (zuiderpark 20)

deze locatie bevindt zich tussen het station en de oosterpoort. de yogazaal (dojo) ligt op de 1e etage. 

op het terrein zijn een paar parkeerplekken voor de auto, maar vol=vol. in de omgeving is het betaald parkeren (ca € 2,- p/u)


 

goed om te weten

vanaf 10 minuten voor aanvang van de les ben je welkom. ben je voor het eerst, kom dan nog iets eerder.
 

er zijn voldoende yogamatjes, maar je mag natuurlijk je eigen matje meenemen.

uit hygiënisch oogpunt is het fijn als je een handdoek bij je hebt voor over de yogamat. 

trek comfortabele kleren aan en neem iets warms mee voor de afsluitende ontspanning (trui, sweater, dekentje).
 

er is geen aparte kleedkamer. als het lukt, kom dan al omgekleed, anders mag je altijd op de overloop of in de ruimte wat anders aantrekken. schoenen en jassen mogen in de locker op de 1e etage, de studio is op de 2e etage (en shoes-free!).
 

(yin) yoga is een veilige ‘sport’, maar je dient te allen tijde de grenzen van je lichaam te respecteren. ga nooit te ver,
let op de signalen die je lichaam aangeeft. genieten gaat voor presteren!

 

yin yoga is bij uitstek geschikt voor mensen met (chronische) pijnklachten zoals hoofdpijn, fibromyalgie, artritis, artrose, rug-,
nek- en schouderklachten. bouw de houdingen langzaam op. meld voorafgaand aan de les je klachten en/of blessures aan de yogadocente. bij twijfel raadpleeg je behandelend arts of fysiotherapeut of het raadzaam is yin yoga te beoefenen.

 

deelname aan mijn lessen geschiedt volledig op eigen risico. je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen gezondheid. ik ben niet aansprakelijk of verantwoordelijk voor blessures, ongevallen of andersoortige schade ontstaan voor-, tijdens en na mijn lessen. 

 

zorg dat je niet te veel en te kort voor de les hebt gegeten.
na afloop is het handig lekker veel water te drinken om de afvalstoffen kwijt te raken.