White Branch

inschrijven & goed om te weten

vanaf september 2020 een mix van studio & online lessen! 

inschrijven

geef je op voor de les door een mail te sturen naar info@tadelungt.nl.
je ontvangt bericht of er plek is. je reservering is definitief nadat je betaling binnen is.

 

na inschrijving

heb je tenminste 2x per 4 weken les in de studio, de andere weken volg je de les online.

hoe dit werkt leg ik na aanmelding uit. 

afmelden reguliere lessen

je hebt minimaal 2x per 4 weken een plekje op een vast tijdstip.

afmelden voor de studio les kan tot uiterlijk 6 uur voor aanvang van de les (app, mail).

afmelden van een online les kan tot kort voor de les.

meld je dus tijdig af via de app of mail en je ontvangt van mij de bevestiging en verdere info indien nodig. 

bij last minute afmeldingen reken ik de les.

je kunt kosteloos 3 lessen per strippenkaart missen / afzeggen.

let op: in verband met kleine groepen is het prettig om een afzegging ook in de groep | het reserveringssyteem aan te geven

zodat een ander je plekje op kan vullen. 
 

afmelden workshops&specials

je kunt kosteloos afzeggen voor een workshop/special tot uiterlijk 4 dagen voor aanvang.

annuleer je binnen 4 dagen voor aanvang of tijdens de workshop, dan wordt er niet overgegaan tot terugbetaling

wel is het mogelijk iemand anders voor je in de plaats deel te laten nemen. 


werking strippenkaarten

de strippenkaarten hebben een geldigheidsduur. een 5 strippenkaart is 8 weken geldig; een 10 strippenkaart 13 weken. 
dit betekent dat je 2 lessen gedurende de periode kunt missen. ik noem dit je misweken.

 

locaties

studio tadelungt reitdiephaven

ingang (hoogeweg 46, let op, dit is een woonhuis) bevindt zich aan de waterkant.
je fiets kun je kwijt tegen het terras hekwerk op het wandelpad voor mijn huis, let wel even op dat je geen voetgangers belemmert.

bij drukte kun je je fiets kwijt aan tegen het hekje achter mijn huis aan de wegkant.

je auto kun je (gratis) parkeren aan de hoogeweg, loop daarna om het blok naar de voorkant.

 

het eiland van groningen (zuiderpark 20)

deze locatie bevindt zich tussen het station en de oosterpoort. de yogazaal (dojo) ligt op de 1e etage. 

op het terrein zijn een paar parkeerplekken voor de auto, maar vol=vol. in de omgeving is het betaald parkeren (ca € 2,- p/u)

praktische info studio maatregelen ivm corona  

✽ de lesruimtes worden met minder matjes gevuld zodat we gezonde afstand kunnen bewaren;
✽ kom niet te vroeg en niet te laat (5-10 minuten voor aanvang) en zoek je plekje op
✽ neem je eigen matje mee of een grote badhanddoek voor over een matje van mij;
✽ de ruimtes worden voor en na de les geventileerd en waar mogelijk ook tijdens de les;

✽ hou er dus rekening mee dat het wat fris kan zijn tijdens de les en neem iets warms mee;
✽ bij voorkeur toiletteren thuis en zoveel mogelijk in yoga-outfit (losse kleding of yogalegging, warme trui & sokken mee)

✽ voorlopig schenk ik nog geen thee na afloop van de les. 
✽ ik verdiep mij momenteel in de ventilatie & filtermogelijkheden voor later in het seizoen,
als het te koud wordt om ramen open te zetten;
✽ kom alleen naar de les in de binnenruimtes als je je gezond & klachtenvrij voelt. Bij twijfel blijf je thuis.

 

als laatste  

(yin) yoga is een veilige ‘sport’, maar je dient te allen tijde de grenzen van je lichaam te respecteren. ga nooit te ver,
let op de signalen die je lichaam aangeeft. genieten gaat voor presteren!

 

yin yoga is bij uitstek geschikt voor mensen met (chronische) pijnklachten zoals hoofdpijn, fibromyalgie, artritis, artrose, rug-,
nek- en schouderklachten. bouw de houdingen langzaam op. meld voorafgaand aan de les je klachten en/of blessures aan de yogadocente. bij twijfel raadpleeg je behandelend arts of fysiotherapeut of het raadzaam is yin yoga te beoefenen.

 

deelname aan mijn lessen geschiedt volledig op eigen risico. je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen gezondheid. ik ben niet aansprakelijk of verantwoordelijk voor blessures, ongevallen of andersoortige schade ontstaan voor-, tijdens en na mijn lessen. 

 

zorg dat je niet te veel en te kort voor de les hebt gegeten.
na afloop is het handig lekker veel water te drinken om de afvalstoffen kwijt te raken.